blogpemuda pas lumut

blogpemuda pas lumut
klik sini!

Ahlanwasahlan wamarghaban minkum

saya mengalu-alukan kedatangan anda ke blog saya.... marilah memperjuangkan agama Allah...yakni ISLAM...

11 Ogos, 2009

Jemputan untuk semua Bloggers pas di Perak..moh ke dusun kita..!!!



Program Santai Bersama Bloggers PAS.

Jika anda seorang bloggers, dan memiliki nombor keahlian PAS, maka ANDA dijemput ke program tersebut. Program santai bersama pimpinan ini akan diadakan pada 15hb. Ogos 2009.
Program yang dianjurkan oleh Lajnah Penerangan PAS Negeri Perak ini akan diadakan di kawasan kebun buah-buahan Pak Khalil, Gopeng Perak.
Di maklumkan, program ini akan bermula pada jam 3 petang hari tersebut yang jatuh pada hari Sabtu.
Di antaran tujuan utama program ini dibuat adalah bagi mengumpul dan mengenal pasti bloggers-bloggers PAS yang aktif menulis terutamanya melalui blog dari Negeri Perak. Dan kemungkinan besar selepas ini, akan diwujudkan satu Sekretariat khusus bagi memantau selain mengerakkan bloggers-bloggers yang dikenalpasti boleh bersama menyampaikan misi dan visi PAS negeri kepada khalayak rakyat Perak melalui blog.
Maka dengan ini, wak menjemput semua blogger-blogger PAS dari BloggersNetwork serta dari Perakini, juga blogger-blogger PAS yang bergerak sendiri khususnya dari Perak agar dapat hadir ke Program Santai bersama Bloggers PAS ini .
InsyaAllah, beberapa program yang lebih besar akan dirancangkan selepas perjumpaan kelak. Jumpa semua di sana. Mohon dapat disebarkan jemputan ini kepada rakan-rakan dan sahabat.
Tel - 012 402 6129

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cari jam NEGARA anda!

wassalamun...

nalanniqa'

tamat

tamat