blogpemuda pas lumut

blogpemuda pas lumut
klik sini!

Ahlanwasahlan wamarghaban minkum

saya mengalu-alukan kedatangan anda ke blog saya.... marilah memperjuangkan agama Allah...yakni ISLAM...

24 April, 2010

Mesyuarat Agung PAS Kawasan Lumut kali ke 23 berjalan lancar


Pesuruhjaya PAS Perak Ustaz Abu Bakar Hussain selaku perasmi, merasmikan Mesyuarat Agung PAS Kawasan Lumut kali ke 23 di Seri Taalim, Seri Manjung.
Yang Di Pertua PAS Kawasan Lumut menyampaikan ucapan Alu-aluan.
Saf Perwakilan Dewan Muslimat
Para perwakilan yang mengambil bahagian
Saf Pimpinan PAS Kawasan Lumut bersama Pesuruhjaya PAS Perak.


Tanda ingatan dari YDP kepada Pesuruhjaya PAS Perak sempena Mesyuarat Agung PAS Kawasan Lumut

19 April 2010 (Isnin) di Dewan Sekolah Rendah Islam At Taalim, Seri Manjung telah berlangsung Mesyuarat Agung Tahunan PAS Kawasan Lumut kali ke 23 Mesyuarat Agung kawasan kali ini telah dirasmikan oleh Pesuruhjaya PAS Perak, Ustaz Abu Bakar Hussain. Antara intipati ucapan yang telah disampaikan oleh Pesuruhjaya kepada para perwakilan ialah usaha transformasi untuk menjayakan PAS keperingkat yang lebih cemerlang. Transformasi taqwa, transformasi pentadbiran dan transformasi ekonomi. Beliau juga menyarankan agar ahli-ahli Pas tidak mengurung para isteri mereka di rumah, dalam ertikata tidak melibatkan diri dalam kerja-kerja jamaah.
Sebelum itu, Yang Di Pertua PAS Kawasan Lumut menyampaikan ucapan Alu-aluannya kepada para perwakilan yang hadir. Mesyuarat berakhir jam 2.00 petang dengan kesemua perwakilan dapat mengambil bahagian dan bertanya mengenai segala kemusykilan yang berkaitan dan dijawab dengan baik oleh YDP dan AJK yang berkenaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cari jam NEGARA anda!

wassalamun...

nalanniqa'

tamat

tamat